Ope brief aan die persoon wat teen Verity Baptist Church betoog

Afrikaans Blog

12 Julie, 2016



As jy hoop dat ek jou naam gaan noem in hierdie skrif, sodat jy iets kan hê om oor te spog aan jou skandseun vriende, gaan jy teleurgesteld wees. Op hierdie punt, daar is geen behoefte om ons teenwoordigheid op die internet te gebruik om jou enige publisiteit te gee nie. Dit is nie die Christene wat belangstel om mense te belaster en laster nie, maar jy en jou vriende. Jy sal ons nie tekens sien vashou by die homo-vriendelike Metodiste en Vryheid kerke nie. Ons sal jou nie afneem of jou nommer plaat afteken nie. Ons is te besig om ons kinders groottemaak en om die Here te bedien, en ons soek nie vir moeilikheid nie.

Ons het nie tyd te mors om bekommerd te wees oor uitgebrande skewe aas met niks beter om te doen as om te probeer om 'n bende van verwerp werf om mense te laster wat in en uit die kerk loop. Jy is die een wat 'n obsessie het. Ons sal nie jou naam publiseer nie, maar jy, 'n vyand van die Here se werk, is op 'n groot deel van ons gebed lyste-en nie in 'n goeie manier nie.

Dis lagwekkend om te sien hoeveel kommentaar, waar mense dreig om te kry Pastoor Jimenez afgedank vir prediking op ongewild gedeeltes in die Bybel. Onafhanklike Baptiste is nie deel van 'n Baptiste denominasie soos die Southern Baptist Convention of die Amerikaanse Baptiste. Ons is uitgestuur deur ander onafhanklike Baptiste kerke, en elke kerk is outonome. Die pastoor is die leier van 'n Bybelse, Nuwe Testament Baptiste kerk.

Dit gesê, 'n Baptiste kerk is nie 'n kult nie. Mense in hierdie kerk het gemoedere van hul eie, so een van die dae, kan jy dalk mors met die verkeerde persoon. Om mense te tesiter wat jy nie ken nie, kan gevaarlik wees. Verity se lede is waarskynlik nie ingenome met 'n klomp vuil faggotte en bul-gange wat hulle en hul kinders week na week agtervolg en fotografeer. Meer gevaarlik as om sommige veteraan met PTSV af te teister of om hom te verwar met iemand in 'n vooraanstaande familie,dit nooi die toorn van God self.

"Vreeslik is dit om te val in die hande van die lewende God." Hebreërs 10:31

Jy sê in jou kommentaar dat jy nie 'n homoseksuele is nie. As dit die geval is, miskien het jy nog nie omgedraai oor 'n slegte gesindheid nie, en kan jy steeds gered word. Na alles, Saul, wat later Paulus was,het die kerk vervolg voor sy bekering. As dit die geval is,bid ek dat jy sal gered word voordat dit vir ewigheid te laat is.

"En hulle het hom buitekant die stad uitgewerp en hom gestenig; en die getuies het hulle klere neergelê by die voete van ’n jongman met die naam van Saulus. En hulle het Stéfanus gestenig terwyl hy die Here aanroep en sê: Here Jesus, ontvang my gees! En hy het op sy knieë neergeval en met ’n groot stem uitgeroep: Here, reken hulle hierdie sonde nie toe nie! En met dié woorde het hy ontslaap." - Hand 7:58-60

Ek twyfel sterk dat jy die volgende apostel Paulus is, maar as dit steeds moontlik is vir jou om in die Here Jesus Christus te glo, dan moet hierdie sonde nie gelê word om jou lading. Miskien, omdat jy bly luister na Pastoor Jimenez se preke, sal iets in sink.

Of jy nou 'n verandering van hart oorkom,regsprobleme teëkom of dood neer val,is daar baie Christene wat bid dat jy sal gestop word. Ek wil nie in jou skoene wees op die oomblik nie.

Die uwe,
Fundamentele Baptiste regoor Amerika

Hier is 'n preek oor vervloekende gebed

Meer in die Afrikaanse

 

 

 

mouseover